مادر...........
ساحل نشینان خلیج فارس
بندررستمی
جمعه 10 شهريور 1391برچسب:مادر,بهشت,دوست, :: 1:29 :: نويسنده : عبدالکریم مانعی

 

مادر؛
چه کلمه ی نام آشنایی
کلمه ای آشنا
اما برای بعضی ها نا آشناست
مادر را دوست دارم
چون تمام هستی اش را؛جوانی اش را؛عمرش را؛نفسش را؛تاب و توانش را؛به پایم ریخت تا مرا بزرگ کند
مادر را دوست دارم
چون با عشق مرا بزرگ کرد
با عشقی که بارها لقمه در دهان خود نگذاشت و شب گرسنه خوابید و روزها و شب ها گرسنگی کشید؛تا من و امثال من؛بزرگ شوند
مادر را دوست دارم
چون زیباترین کلمه است
او را دوست دارم
چون با عشق بزرگم کرد
از تاب و توانش کاسته شد برای بزرگ شدن من
از تفریحات و شادی های خود گذشت برای شاد بودن من
برای تفریح کردنم
برای بازی کردنم با دوستانم
مادر را دوست دارم
چون وجودم در وجودش رشد پیدا کرد
او را دوست دارم
چون از وجود خود به من غذا داد
مرا 2 سال شیر داد
حتی مواقعی که خود را کثیف می کردم
چنان با عشق مرا می شست
که حد و حصر ندارد
و این ها به نظر من؛حرف های نگفته ی خیلی از ما آدم هاست
هرچند که هر چه بگوییم از وجود نازنین مادر کم گفته ایم
مادری که نمی توان با هیچ چیز عوضش کرد
نه با پول
نه با جاه و مقام و منزلت
و نه با خیلی چیز های دیگر

کاش مادر درکنارم بود.افسوس..........

 



نظرات شما عزیزان:

ليمر
ساعت23:31---10 مهر 1391
مادر بهشت من همه آغوش گرم تست

گوئي سرم هنوز به بالين نرم تست

مادرحيات با تو بهشت است و خرّم است

ور بي تو بود هر دو جهانش جهنّم است

ما را عواطف اين همه از شير مادر است

امروز هستيم به اميد دعـــــاي تست

فردا كليد باغ بهشتم رضاي تست
پاسخ: تشکر لیمر جان.


مهرداد
ساعت13:55---15 شهريور 1391
درتنهايي هم تنهانيستم چون نگاه مادرباماست. مرگ هم نگاه اوراازمانمي گيرد.
پاسخ: بله آقا مهرداد،یاد و خاطره ی مادر هرگز از یادمان نمیره.


ت.عمویی
ساعت18:25---14 شهريور 1391
توصیفی زیبا از حضور و وجود مادر و مادر مهربان آقای مانعی بحق مصداق توصیفی بود که ایشان در این چکامه فرمودند ما کودکیمان را با این خانواده بودیم و مادر کریم زنی مهمان نواز و ساده دل وقلبی به بزرگی واژه مادر داشت ، خداوند غریق رحمتش بفرماید و پدر ایشان مردی بزرگوار ، دنیادیده و صبور ، خداوند سایه اش را مستدام بدارد/
پاسخ: سپاس آقای عمویی از لطفتون.


آرزو
ساعت13:20---13 شهريور 1391
سلام فقط دوست داشتن مادره که حتی یه ذره هم نمیشه بهش شک کرد،

علی محمدی
ساعت11:10---13 شهريور 1391
درود کریم جان . گوهری نایاب که مث در خت سیب میماند که تا وقتی سیب ب شاخه هست در کنار درخت تنومند قدرش را نمیدانیم ولی افسوس از روزی که سیب از شاخه بیفتد پایین.
کریم جان این درد مشترک است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 6204
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 409
تعداد آنلاین : 1



درگه (مرجعی جامع برای شناخت بخش ساحلی شهرستان تنگستان)

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
لینک دانلود