عکس های قدیمی از تیم ها و بازیکنان بندررستمی
ساحل نشینان خلیج فارس
بندررستمی

 

 قدیمی ترین عکس از تیم بندررستمی دهه 1350

تیم جوانان بندررستمی

تیم عقاب بندررستمی دهه 60

تیم ملوان بندررستمی دهه 60

لطفا نظرات خود را حتماً ارایه دهید.
 

عکس های دیگری نیز هست که در صورت آماده شدن در وبلاگ قرار خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

عمار خدری
ساعت14:30---26 تير 1391
سلام اگه امکان داره این کد رو توی کدهای جاواتو قرار بدین ممنون میشم ...
موفق باشید.

درگه (مرجعی جامع برای شناخت بخش ساحلی شهرستان تنگستان)



علی محمدی
ساعت11:25---25 تير 1391
درود. توی عکس اولتون یه لژیونر ما ولات ما هم هستش.حیدر بستان. عکس مسلم توی این عکسها نیست. کاش میذاشتین.
پاسخ: سلام علي جان عكس هاي مسلم آماده كردم كه در سري جديد بزنم.


masbi2000
ساعت22:18---24 تير 1391
سلام عزیز . وبلاگ قشنگی دارید . خوشحال میشم که به وبلاگ من هم یه سری بزنید . منتظر حضور گرمتون هستم .

جواد
ساعت20:33---14 تير 1391
به نام خدا

آلبوم ورزشي
S2
محصولي از گروه نئو با قيمت استثنايي به فروش ميرسد.
کل البوم در 8 ترک با قيمت 2000 تومان.

آهنگ هايي خاص به سبک اسپورت و الکترونيک تکنو.
مخصوص جوانان سرزمين آريا.

شادي سالم را باما تجربه کنيد.

هيچ کجا زحمات يک گروه آهنگ سازي به اين ارزاني فروخته نميشود.

براي حمايت از اين گروه فقط کافيست به سايت ما بياييد.
www.s2albume.lxb.ir

درخواست خريد خود را در نظرات بنویسید یا یک ایمیل برای ما بفرستید و يک ايميل يا شماره تماس بگزاريد تا با شما تماس بگيريم.

منتظرتان هستيم.
drezaei19@yahoo.com


abas
ساعت11:57---13 تير 1391
like this.....پاسخ: تشکر abasجان.

hamvelati
ساعت16:54---3 تير 1391
كريم سلام عكس عقاب كه

?mom sit ersondey kooپاسخ: تا آماده کنم با چند تا عکس دیگه حتماً میذارم.


علی خلیلی
ساعت23:29---2 تير 1391
سلام آقای مانعی

خیلی وقته مطلب جدید نذاشتین تو وب


پاسخ: سلام آقای خلیلی، مطالب دارم ولی درگیر امتحانات دانشگاه هستم .


علی
ساعت21:41---15 خرداد 1391
سلام .خسته نباشی .از تبادل لینک هوشمند استفاده کردم ولی لینک نشدم
پاسخ: سلام، دوباره سعی کنین تا لینک شوید.


آرزو
ساعت14:13---14 خرداد 1391
سلام دستور لینک رو از قسمت پیوندها خوندم لینک شدی قبلا آدرس رو از آدرس بار میگرفتم برا همین لینک نمیشد
پاسخ: سلام،ممنون .اگه نظری در بهتر شدن وب اینجانب داری،ارایه کنید استقبال میکنم.


آرزو
ساعت1:53---6 خرداد 1391
سلام دستون درد نکنه خیلی جالب بود میخاستم با اجازتون اگه اشکالی نداره عکسا رو بذارم تو وبم گفتم قبلش ازتون اجازه بگیرم
پاسخ: سلام آرزو ،اشکال نداره میتونید از عکس ها تو وبلاگتون استفاده کنید.


علی
ساعت11:47---29 ارديبهشت 1391
تشکر از کار خوبتان.
پاسخ: سلام علی جان از خواهش میکنم نظر لطفتونه.


دریا
ساعت11:26---29 ارديبهشت 1391
کار خیلی خوبی انجام دادید ،خاطرات گذشته را زنده کردید باز هم از این کارای خوب انجام دهید.
پاسخ: سلام ،امیدوارم همیشه مثل دریا باشید. باز هم از عکس های قدیمی دارم که در اسرع وقت تو وبلاگ میذارم.


ت.عمویی
ساعت8:56---24 ارديبهشت 1391
آفرین مانعی ، مرا به گذشته برد و یادش دوباره زنده شد بیش از هر چیز یاد مسلم عزیز و زنده یاد زایر حسین مرا متأثر کرد یاد هردوی این عزیزان گرامی باد.
پاسخ: سلام ، از لطفتون ممنونم و از این که به وب ما سر زدید و نظر دادید تشکر میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 6679
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 409
تعداد آنلاین : 1



درگه (مرجعی جامع برای شناخت بخش ساحلی شهرستان تنگستان)

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
لینک دانلود