سری جدید عکس های قدیمی و جدید ورزشی بندررستمی
ساحل نشینان خلیج فارس
بندررستمی

فرستنده اصغر قاسمی

فرستنده : ماندنی تنگ شکر

درمورد تصویر بالا :ماندنی به عنوان مربی در کنار تیم ایستاده است.

در تصویر بالا اشتباهاً بجای توفیق عمویی،ساسان عمویی نوشته شده است که همان توفیق درست است.

فرستنده یعقوب شجاعی

در تصویر بالا نفر دوم باغبانی میباشد.

فرستنده :رحمان پودری

فرستده:مالک نظری

فرستنده :عیسی درویشی

فرستده: اصغر قاسمی

فرستنده :فرخ عمویی


نظرات شما عزیزان:

ناظر
ساعت18:14---31 تير 1392
خوبه دستت درد نکنه به امید توسعه فوتبال رستمی میتونیم

ناظر
ساعت18:02---31 تير 1392
دستت دردنکنه عالیه

میلاد
ساعت16:11---17 آذر 1391
;کجایند ان نام اوران عشق

مهدي قاسمي/نيما/
ساعت11:16---14 آذر 1391
سلام اگه ميشه عكس هايي از ايمان بخشي محمد زارعي هم تهيه بشه تا اونا هم يادي ازشون شده باشه
پاسخ: چشم.


مهدي قاسمي/نيما/
ساعت11:16---14 آذر 1391
سلام اگه ميشه عكس هايي از ايمان بخشي محمد زارعي هم تهيه بشه تا اونا هم يادي ازشون شده باشه

محمد شجاعی
ساعت11:02---10 آذر 1391
سلام کریم جان یاد وخاطره ی مسلم زایرمحمدی و حسین رستمی در تیم ملوان بندر رستمی را تداعی کردی یادشان بخیر بازم ممنون بخاطر عکسایی که از قدیم گذاشتی
پاسخ: تشکر محمد جان.


مالک قاسمی
ساعت21:27---21 آبان 1391
کریم عالی بود اگه میشه عکس های مادر بزرگها و بدربزگها اونایی که الان در بین ما نیستند رو بذار تا تجدید خاطره بشه تشکر
پاسخ: تشکر از حضور سبزتان مالک جان.اگه امکانش بشه رو چشم.


عبدالرحیم کارکر(وبلاگ من ودخترم)
ساعت0:23---29 مهر 1391
درودبرمانعی عزیز.رستمی دهه ی 60و70برایم یکدنیاخاطره است . یاد ان ایام بخیر 9918 بدرود
پاسخ: سلام آقای کارگر عزیز.تشکر از حضور سبزتون.


ليمر
ساعت23:15---10 مهر 1391
سلام .خوب بود ولي كريم جان عكساتون خوب اسكن نشدند خيلي كج و كوله هستند اگه مي توني مرطبشون كن تا جلوه ي بهتري بدن.به دل نگيريا

zargham
ساعت1:42---27 شهريور 1391
سلام

اره مشکلات که هست ولی این مشکلات برای همه یکسانه.

به هرحال امیدوارم که این طور بشه البته باپشتکار عزیزانی همچون شما
پاسخ: سپاس zargham جان.


علی خلیلی152
ساعت23:33---21 شهريور 1391
خدا همه شان بیامرزد.جا داره همیشه روحشان را با هدیه فاتحه شادمان نگه داریم.
پاسخ: خدا رفتگان شما را نیز غریق رحمت خود گرداند.


zargham
ساعت22:35---21 شهريور 1391
سلام اقای مانعی؛خسته نباشی

من ازبچگی عاشق تیم عقاب بودم ؛چون همیشه یکی از ازبهترین تیم های منطقه بود.داشتم نگاه به عکس ها می کردم که نوشته بودید عکس های قدیم وجدید,ولی هرچه پایین تر رفتم عکس جدیدی ندیدم؛خیلی ناراحت شدم.راستی چرا تیم فوتبال رستمی دیگه حضوری تومسابقات نداره ؟

به امید برگشت تیم عقاب به عرصه فوتبال باپیراهن زیبای ارژانتین
پاسخ: zargham جان خوش آمدی. بدلیل مشکلات زندگی کسی نیست دنبال کار باشگاهها بره . من اگه به منطقه دلوار منتقل بشم قصد دارم که تیم های ولات رو یکی کنم .فعلن موافقت یکی از تیم ها را گرفته ام.منتظر جواب دومین تیم هستم.


بچه ی بندر
ساعت23:59---16 شهريور 1391
خوب بود عالبو سجاد صفدر هم داخلش بود نه
پاسخ:


amir
ساعت10:39---7 شهريور 1391
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی و نظرتو بگی و اگه تمایل داشتی باهم تبادل لینک کنیم

sajad
ساعت16:16---21 مرداد 1391
سلام متن رو که زیر عکس اولی هستش درستش نکردی هنوز که؟

ماندنی
ساعت3:08---21 مرداد 1391
سلام من دراین تصویر اولی بعنوان مربی وایساده بودم کنار تیم نه بخاطر بزرگی قدم بوده جهت اطلاع.
تشکر


فاطیما
ساعت1:29---18 مرداد 1391
کریم جان چند تا عکس از بچگی های خودتون رو میزاشتین توی وبلاگ ،وبلاگتون خیلی قشنگ میشد.
پاسخ: سلام تو فکرش هستم.


محمد رضا فقیه
ساعت2:10---5 مرداد 1391
سعی کنید بیشتر از عکس های تیم ملوان دهه ی 70 بیارید مخصوصا دضمن یاد خاطره ی مسلم بخیر
پاسخ: سلام آقای فقیه.خوش آمدید. عکس گیرم بیاد حتماً میزنم.


هوشنگ
ساعت1:50---5 مرداد 1391
سلام.کریم جان روزگاری بود که گذشت.فوتبال عشق بود.الان چی جوانان ماچکار میکنند.یا بیکارنند.یکدسته هم معتاد.یک عده ای هم سر این جاده ها به خواب ابدی فرو میروند.وهمه استعدادها را با خود به گور میبرنند.اشکال کار ازکجاست.من که بعید میدانم از خود جوانها باشد...سهم ما از زندگی این است
پاسخ: سلام هوشنگ جان از اینکه به وب ما سر زدی متشکرم.حق با شماست فوتبال آن زمان عشق بو د و بس. ولی در حال حاضر افسوس و صد افسوس.در مورد زندگی بعضی جوانان هم مقصرند باعث به بیراهه کشیدن دیگران میشوند.


سمانه
ساعت20:42---3 مرداد 1391
خیلی زیبا اما در عین حال پر حسرت یاد مسلم و حسین عزیز رو تازه کردی هر چند داغی که این دو عزیز رو دل ما گذاشتن فراموش شدنی نیست
پاسخ: یاد همه ی عزیزان بخیر باد.


یاس
ساعت11:20---31 تير 1391
واقعا دیدنی بود دست درد نکنه.
پاسخ: تشکر یاس عزیز.


آرزو
ساعت15:52---28 تير 1391
R.KHALILI2012@YAHOO.COM
پاسخ: عکسه رو فرستادم، تو ایملت نگاه کن .


آرزو
ساعت9:47---27 تير 1391
پاسخ: تشکر از لطفتون.ایملیت رو بفرس تا یه عکس برات ارسال کنم.

sajad
ساعت1:15---27 تير 1391
دست درد نکنه.دایی عزیزم

علی محمدی
ساعت0:18---27 تير 1391
خاطره انگیز و حسرت آور. یاد مسلم بخیر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 481
بازدید کل : 6689
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 409
تعداد آنلاین : 1



درگه (مرجعی جامع برای شناخت بخش ساحلی شهرستان تنگستان)

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
لینک دانلود